برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور- تبریز و گردهمایی مرغداران تخمگذار شهر مرند در سمینار علمی – کاربردی سروش رشد، تیر 1395

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور ، آبزیان و صنایع وابسته و هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی ، ادوات، محصولات وفناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک، نهاده ها، سموم وصنایع وابسته و با حضور تعدادی از شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاههای شهر تبریز به مدت چهار روز برگزار گردید.

اخبار title-starter

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور ، آبزیان و صنایع وابسته و هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی ، ادوات، محصولات وفناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک، نهاده ها، سموم وصنایع وابسته و با حضور تعدادی از شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاههای شهر تبریز به مدت چهار روز برگزار گردید. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان برگزار گردید ایشان با بیان این که این نمایشگاه با رویکرد توسعه صادرات برای خروج مازاد محصولات تولیدی، رونق صنعت دام و طیور و آبزیان و دامپزشکی ایران و رعایت استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: استفاده از ظرفیت‌های غیرفعال کشور برای تولید، فرآوری، بسته‌بندی، رعایت استانداردهای بین‌المللی، پاستوریزه کردن و ارایه گوشت حلال می‌تواند موفقیت‌هایی را برای ما در توسعه صادرات حاصل کند. شرکت سروش رشد با شرکت در این نمایشگاه همانند دوره های پیشین میزبان مرغداران و فعالان این صنعت بود که با استقبال بازدیدکنندگان، از غرفه سروش رشد همراه بود. همزمان با برگزاری این نمایشگاه، مراسم گردهمایی جمعی از مرغداران تخمگذار شهر مرند نیز با همکاری آقای انجمنی و آقایان حاجی زاده در سالن ماریانای این شهر برگزار گردید. در این سمینار آقای دکتر پزشکیان درباره تغذیه علمی- کاربردی مرغ تخمگذار تجارتی با هدف کاهش هزینه های تولید از طریق تغذیه مناسب و اقتصادی مطالب و موارد مهم و روز را جهت رسیدن به این امر، در اختیار مرغداران گذاشتند که با استقبال بسیار خوب مدعوین همراه بود و در آخر مراسم نیز به سوالات این عزیزان پاسخ داده شد. شرکت سروش رشد برگزاری سمینارهای علمی را در برنامه کاری خود داشته و همواره سعی نموده تا با برگزاری این گردهمایی ها، مرغداران عزیز را برای داشتن دوره های پرورش و تولید موفق و سودآور و اقتصادی یاری دهد و مسائل روز این صنعت را در اختیار آنها قرار داده و شاهد موفقیت و رضایت مندی این عزیزان باشد.

محصولات

مکمل ویتامینه – معدنی

همه
کنسانتره طیور
کنسانتره طیور
مکمل ویتامینه – معدنی
مکمل ویتامینه – معدنی
سایر محصولات
سایر محصولات